torsdag 28. januar 2010

2 bestilte vesker er klare for sending:-)


Disse 2 veskene skal til rogaland begge to faktisk:-)
Den blå er den samme som jeg har laget før bare at denne har fått lys beige farge på foret inni!
Den andre veska i lys bakgrunn med brunt smått mønster har fått mørkebrunt for inni.
begge veskene har 2 store og gode lommer med strikk og knapper.Til lukking:store kokosknapper som alltid:-)


Når det gjelder awarden er regelen at det skal røpes 7 ting om en selv og sende den videre til 7 andre kreative boggere:

Og her kommer 7 ting om meg:
1.jeg er utrolig glad i mannen,ungan,familien og vennene rundt meg!
2.jeg liker å ha masse å holde på med,kjeder meg aldri igrunnen
3.jeg liker å tro at jeg er ryddig,men er nok flinkere til å rote:-(
4.jeg er veldig glad i jobben min som spesialpedagog!
5.Jeg kan ikke få nok kremer,parfymer,hårprodukter.div......
6.elsker å gi og få overraskelser og gaver!(hint hint endre)
7.jeg er sjokoman til de grader.......ikke bra:-(men sååå godt!

-Det er mange mange fler enn 7 jeg vile sende kreativ blogger award til der ute i blogglandia ,og siden jeg har sendt award tilbake til de 6 jeg har fått fra ,har jeg bare en igjen å sende videre:

mima-hilde:hun er ei kreativdame fra topp til tå:jobber med hobbyprodukter på bok og media,scrapper masse og syr så søtt:-)Ta entitt innom bloggen hennes!!!!

2 kommentarer:

hildeh sa...

Tusen takk for awarden. Det varmer:-) Ser du ikke kan få nok av kremer og div. Nå har du sjansen til å kjøpe Mary Kay produkter av meg. Både sminke og hudpleie. Bare si ifra hvis du vil komme og prøve. Kanskje jeg skulle hatt deg og cathrine opp en kveld. Vi får prøve å få det til. God helg!

GRASRODA sa...

ha, ha,-Godt det er flere som kan innrømme sin avhengighet:) Sjokolade er livet... !