onsdag 27. januar 2010

grasrodakjole og award!!!!!!!

Denne fine kjolen fikk Emmeline til sin 2 års dag av Elias sin mamma:Cathrine-ei super kreativ dame!!!!!!!Brun cord med detaljer av babycord med prikker!Syns den var så søt og har jo selvfølglig veldig lyst på en lik til storesøster også vet du.............kanskje vi kunne gjøre en byttehandel Cathrine???
Ellers har jeg vært så heldig å få endel "kreativ blogger-award de siste ukene-noe jeg takker og bukker dere veldig for:grasroda,,fit mums kreasjoner,w collection,Grethes lille rom,englemorod andukly!Ser at mange av dere også har fått flere award,men jeg sender dere likevel en i retur til dere alle sammen-for det har dere fortjent!!!!!!!!!!
Regelen er jo å skrive 7 ting om meg selv............det skal jeg prøve på i morgen-God natt!!!!

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Så söt!! Både tjej och kjol!

GRASRODA sa...

Hei! Så bra kjolen passet! Ja, vi kan godt gjøre en byttehandel:)Stas med søskensett her i huset også!
Ha en skjønn dag!
Klem