torsdag 22. oktober 2009

vinneren er.................

Line Olsen!Sender deg buksa i posten i morgen!!GRATTIS!!!!

Takker for alle hyggelige kommentarer og ikke minst mailer!!!!Kjempe gøy at så mange som 68 ville være med i trekninga!!!!!

ellers er det lite nytt det blogges om herfra om dagene,ikke pga at jeg ikke syr.........men fordi jeg ikke får fram bilder lengre i innleggene.............irriterende altså!!!Får hentet dem,men de vil ikke legges i innlegget!kommer bare masse rar skrift of setninger istedenfor...........

-så er det noen som har noen gode tips her,blir jeg veldig glad for det!!!

1 kommentar:

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye til vinneren!! Skulle ønske det var meg...Har forresten lagt inn bestilling i butikken din, men det er ikke sikkert du har sett den (bukse med dyreprint).

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min! Setter stor pris på det:-)