fredag 16. oktober 2009

1år og konkurranse!



Da er det tid for konkurranse!!Bloggen fyller nemlig 1 år i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva er vel mer naturlig enn å lodde ut ei balubabukse og da i retrostil????????Balubabuksa er blitt "lillelilla" sitt ansikt utad.............har sydd ca 35 av de,og sendt de i inn og utland i mange ulike størrelser og stoffer!Kjempe moro å få så bra respons på et produkt jeg har skapt fra bunn til topp-det er skaperglede det!!!!Noen i bare et eksemplar-limited edition,noen i redesign-rebaluba og andre i serier på flere eksemplarer!!!og nye tøffe og søte serier er igang................følg med!!!


Takk til alle gode kunder,som kommer igjen og igjen!!!!!!Det gjør meg glad!!!!!!!!!

Retrobalubabuksa er sydd i dobbelt stoff og har stripete ribb i liv og legger!

str 2 år-men passer pga ribb og vidde fra baby til 3 år-alt etter hvor stort barnet er!Vokser med barnet!


Vil du være med å vinne denne retrobalubabuksa må du gjøre slik:
-du skriver en kommentar til dette innlegget, og får 1 lodd
-linker du itillegg til denne siden fra din blogg, får du 2 lodd
-har du ikke googlekonto så sender du meg en mail:elinleksb@yahoo.no ,får du også et lodd!
enklere kan det ikke bli!!!!Lykke til!!!
Trekning blir onsdag 21.10.09 kl 1800

14 kommentarer:

SiriR sa...

Grattis med 1 årsfeiring av bloggen!
Jeg vil helt klart være med i konkurransen din:)

Doris_Assar sa...

Grattis grattis! Jag vill gärna vara med! :-)

::Moia sa...

Gratulerer, gratulerer med 1 års dagen!
Jeg melder meg også på:)

Unknown sa...

Gratulerer med feiringen. Jeg skal linke opp bloggen din!

Wcollection sa...

Grattis, grattis:) klart man vill vara med...ska försöka länka med...är lite ny i den här bloggvärlden men d ska nog gå:)

dryss sa...

Gratulerer så masse med 1-årsdagen! Jeg er så imponert over alt du har fått laga i løpet av dette året!! Gleder meg til å følge bloggen din videre:)

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer!! Jeg vil også gjerne være med:-)

GRASRODA sa...

Grattis med bloggdagen!!:)
Jeg legger selvfølgelig en link til konkurransen i bloggen min:)

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års-feiring og ikke minst suksessen med baluba-buksene dine. Jeg har linket og har veldig lyst å være med i konkurransen din:)

Polkahjerte sa...

Jeg er med! Gratulerer med 1 års dag. (Min første blogg er fire dager gammel.) Gøy dette her. Så mye fint du lager!

Cilipus sa...

Grattis med 1 års feiring!
Jeg vil så klart være med, retro buksen var jo bare helt herlig.
Så fint det nye designet på bloggen din var:)

Berna Marie sa...

Gratulerer så mye med 1årsdag:D Klart jeg skal lenke til deg også, så mye flott du lager!

englemor sa...

Gratulerer med 1 år!!! Kjempe stilig bukse!!!

Astrid Hemsydd sa...

Gratulerer med ett års dagen! Jeg vil veldig gjerne vinne ei balubabukse - de er überkuuule! Har linke fra bloggen min!