mandag 31. mai 2010

nok en koselig, men ny award for meg;-)


Hei!!har fått denne awarden fra frihet-natalie og en til........,men husker ikke i farta fra hvem(flaut)skal se om jeg ikke finner ut av det..........uansett:alltid moro å motta award,og denne var ny for meg! mange mange tusen TAKK!!!

Om denne awarden: Man skal skrive 7 interessante fakta om seg selv og sende den videre til 7 andre bloggere, samt linke til den man har fått award av.

Her er 7 interessante fakta om meg:
1. Jeg bare må sy eller klippe litt nesten hver dag,bare å innrømme med det samme......hi hi hi
2. er i teorien ryddig,men ikke så helt god å praktisere det
3. Veldig glad i god og spennede mat,men ikke noen god kokk!
4. Jeg er veldig hjemmekjær og har lite tid til å kjede meg!
5. er vel ganske temperamentsfull, men varer ikke så lenge:)
6. liker å gå turer i skog og mark,men sover sjelden i telt...usj
7. har 2 lillesøstre som jeg er veldig glade i!!

Jeg klarer ikke å velge ut 7 andre bloggere jeg skal sende denne til - synes dere alle inspirerer meg på hver deres måte! Og jeg leser bloggene på listen min titt og ofte, ikke bare noen få av dereheller!!! Så en stor takk til alle kreative bloggere i bloglandia - dere gir meg masse;-)

Ingen kommentarer: