søndag 30. mai 2010

mammelukk på kjøpet og Daniel 5år


syns de ble så søte disse mammelukkene at jeg vil lage en matchende til de som bestiller eller kjøper mari-kjoler eller bluser i juni måned;-)
kan brukes under ,som bleie/truse skjuler eller som en søt kortebukse!

ellers kommer de enkeltvis og fortløpende tilsalgs i shoppen


Daniel 5 år!hurra!!!!!!!!
først laget jeg denne til Daniel,men den viste seg å være altfor stor da Mathias prøvde den på en kveld....#og dessuten mamma,så e an litt jentete med dei derre prikkan jussom....hvis han hadde vært heilt blå,ville æ hatt an-kan æ få ei blå ei???
-kanskje den er litt jentete.........er ikke helt sikker på hva jeg mener jeg,syns den er begge deler eller???
uansett så er det en nydelig blåfarge,så legger jeg den i shoppen,så er den din om du vil;-)den er sydd i str 6 år,men passer både før og etter!

Da vi måtte sy en ny bukse til Daniel,fikk Aurora velge stoffet,og da ble det andre boller!!!!!!"Tom og jerry-det lige Daniel mamma-og da ble det det! sydd i str 5 år!og tror du ikke Aurora ville ha en helt lik,så får vi se om hun får det som hun vil denne ganga.........

3 kommentarer:

SiriR sa...

Hi, hi, ikke alltid så lett å vite om det blir guttete nok:)

Kule ble de ihvertfall!

Siren sa...

Disse bleiebuksene er så utrolig greie! Er det en ting jeg ofte irriterer meg over er at de ikke selger bleiebukser sammen med kjole og tunikaer. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg går å drar ned kjolen på tulla! Så jeg får vel begynne å sy selv:) Eller synes jeg også buksene var knallfine! Men jeg skjønner nok litt reaksjonen fra Daniel:) Jeg kunne nok fint brukt den blå med hvite prikker på mi jente, og ikke tenkt at den var guttete i hvert fall:)

Frihet sa...

Kjempe fine bukser!!!