tirsdag 4. mai 2010

bukse,bukse,bukse............


jeg blir vist aldri lei balubabukser i ulike fasonger!!!!!!!!!Har lagd de i alle slags stoffer og litt ulike fasonger,med og uten side sømmer! Denne er i mørk stålgrå babykord,har lysebå høy ribb i livet og strikk nederst(altså ikke ribb!)Denne er skikkelig masse brukt,selv om den ble i største laget til meg("en teste ut størrelse modell";-)Utrolig behagelig å ha på-ei skikkelig avslappningsbukse!
Denne er i rettere størrelse til meg! Den er sydd i grått bomullsstoff med hvit høy ribb i livet og strikk nederst!Har heller ikke sidesømmer..........men tror jeg har kommet fram til at det er finest med side sømmer også på disse buksene,iallefall de ensfarga..............
den siste for i dag er mamma sin nå! Hun prøvde den en dag hun var her og gikk rett hjem med den-bokstavelig talt! Moro det!!!!!denne er sydd i brunt bomullsstoff og har lange ribber i liv og legger.Den er en caprimodell med ekstra lange ribber-moro med litt ulike modeller! Dette var noen av de ensfarga,mønstrete sommerbukser vises etterhvert;-)

ps:er helt tom for dongristoffene til disse buksene nå,men tar fort en tur til ss en dag det passer,så da tar jeg fatt igjen på bestillingene!Bukser skal det bli;-)

5 kommentarer:

Frihet sa...

Så fine bukser!! Slik må jeg prøve å sy...... Hvilket stoff likte du best?

God kveld!!

Cilipus sa...

Superfine bukser.
Jeg må prøve meg på en slik, kunne tenkt meg en sommerlig bukse i et tynt stoff.Bare døgnet hadde flere timer..
Ha en fin uke !!
Cecilie

SiriR sa...

De ser skikkelig behagelige ut disse buksene! Bra jobba:)

od Andulky sa...

Superfina!

elin sa...

disse må du teste Frihet-Natalie!liker alle slags stoffer,men er nok blitt ekstra glad i de i babykord...........myke og passelig tykke!!!!!!!lykke til!!!!!

cilipus:sånne bukser til sommeren er et must!bare å sette seg til maskinen med noen lette sommerlige stofffer!!!!!!!!!