fredag 28. november 2008

"hekleglede" av frida ponte`n






Denne "glade" boka fant jeg på lyngdal bibliotek!!!!Ei skikkelig god-bok som jeg håper finner veien under juletreet i tverrveien 1a i år.....................!!!!!!Har allerede sjekka ,og ja de har den på bokklubben.no......så da blir nok den "til mamma"" fra 3 søte små"-kjenner jeg meg rett........
Jeg heiv meg over prikke-genseren tidligere i dag ,og er ferdig med bakstykket allerede!Hekling går mye forter enn strikking,og ikke "full"krise om katten eller ungene skulle finne på å tuste litt med det og det er bare så deilig å ha 1 nål om gangen ,har nok armer og bein fra før liksom ..............nok om det:Dette blir Emmeline sin genser,helt sikkert!!,for å lage denne har jeg
tatt utgangspunkt i en av hennes egne gensere!
ellers må jeg jo nevne at jeg og cathrine havna på demonstrasjon-og inspirasjons sy.kveld hos Marthas systue,altså den lokale sydama vår i Lyngdal!Det var en drømmeverden en liten stund for oss travle småbarnsforeldre på heltid for tiden........fikk kjøpt litt jersey stretch stoffer til 50%,og kanskje blir det et sykurs nær framtid med Martha!ps Endre :tenk julegave til kjerringa.......

Ingen kommentarer: