mandag 25. oktober 2010

Vinneren er...............



EIRIN PAULINE BAUSTAD!!!
GRATULERER SÅ MASSE!!!!!
Veska blir sendt deg i mårra!!!!
(Extra moro-Eirin er faktisk min venninne fra studietia i Oslo for noen år siden............he he he som tida flyr!!!Eirin har allerede lillelilla produkter,som dattera Elvira Emerenze sprader rundt i-moro moro!!

Håper du liker sekken og at den blir masse brukt Eirin!

Tuuuusen takk til alle dere som la igjen hyggelige kommentarer,linket og la dere som følgere hos meg-det varmer;))



Denne sekken er nesten identisk med den jeg har selv,bare den har fått ennen bunn og innerstoffet er annerledes. Rundingen i bunnen er av lysere dongri og foret inni er i blå/grønne og hvite toner.Ser når jeg jobbet med denne ,at det hadde vært moro å kunne bruke den begge veier alt etter hva som passer best!!!Det må jeg teste nestegang!!!
Denne er som sagt også med strikk i hanken,så nå kan Eirin være med å avgjøre om det er praktisk og greit,eller om det er best uten!!!Moro med litt testing!!!
Ellers må jeg fortelle at når jeg holdt på med denne,klarte jeg å knekke den ene nåla på overlocken.........og ikke hadde jeg ny på lager,så nå venter en tur opp til Martha fort ;))Så derfor ble det dårlig med overlock sømmer etterhvert på denne kan du si!Godt å ha den gode gamle maskinen ,når den nye svikter;))


Ellers er jeg fult opptatt om dagene med produksjon av ballong tunikaer i alle slags størrelser og stoffer-noe som er veldig hyggelig!!!
De på bildet har fått lykkelige eiere!Flere venter......

Minner igjen om at det sverter endel av det mørke dongristoffet,men det blir mye bedre etter noen vask!(mye overskuddsfarge på dette stoffet nå enn før,vet ikke hva det kommer av-har sagt fra på ss)

Har testet ut litt annen hals detalj:at skråbåndet er litt synlig liksom! Dette likte jeg og syns det gjorde seg med den lille detaljen-litt forandring er jo heller ikke å forakte;))

Nå skal jeg ta meg en runde på alle dere som var med på give away-mange nye blogger ser jeg-spennende!!!!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

JIPPI!!! Jeg var faktisk innom på bloggen din for noen timer siden for å se om det hadde havnet noen nye ting der, og det hadde det jammen. Du lager så utrolig mye kult, og jeg tenker denne veska blir helt toppers å bruke.

Tuuuuuuuuuuuusen takk Elin!

Klem fra Eirin Pauline

GRASRODA sa...

Kjempefine de tunikaene!!!!!
Sov godt... :)
Klem

Anonym sa...

I dag kom sekken frem, og den ser lekker ut. Passer bra til mitt nye liv der jeg skal teste ut hvordan det er å være aktivt medlem på spenst og ikke bare støttemedlem.... Herlige farger og god god størrelse. Er spent på den strikkhanken, så det får du tilbakemeldinger på etterhvert. Førsteinntrykk er HÆÆÆÆRLIG

Klem fra Eirin :)