onsdag 8. september 2010

støvete Emmeline!


Syns dette stoffet er så fint! Måtte bare teste det på 2 posebalubabukser til jentene,og de ble herlige.Stoffet er jo ganske tynt,men med strømper under,kan de brukes lenge framover likevel:))Elsker disse STØVETE fargene:rosa,lilla,lavendel,grå.....Men nå er det kun til ei lita bukse igjen....og det var ikke mer igjen på ss når jeg var innom i dag.sukk!men fant flere andre fine som kommer til å bli fine bukser!
Den støvete rosa/lilla ribben er heller ikke å finne igjen på ss.Kjempe kjedelig,for den er såååå fin og finner ingen erstatning for denne nei!babyrosa blir liksom ikke det samme......



litt reklame for Panduro.no
De har supertilbud på noen utvalgte Tilda stoffer!!kan du motstå,jeg kunne ikke! Det ble noen meter ja............hi hi hi

På bildet har Emmeline på seg den skjønne ullvesten som bestemor strikket til jentene ifjor fra Sandnes i mini alpakka,hvis noen lurte!

OG HVIS NOEN TILFELDIGVIS HAR NOE AV DETTE STOFFET Å SELGE MEG, JA DA BLIR JEG KJEMPEGLAD;))

Ha en super ettermiddag:))

8 kommentarer:

Sandie sa...

Super søde bukser som altid :) Og sikke en fantastisk vest!!

ELLEMELL sa...

kjempefin bukse!
er helt enig med deg! stoffet er kjempefint! har en del av det selv-som jeg sparer littpå fordi jeg synes det er så fint! og den støvlilla ribben, beautiful! men den er det tom for her nå...

takk for tipset angående stoff på panduro... eller! takk og takk.. jeg gikk litt amok...:)
klem ellemell

Cilipus sa...

Nydelig antrekk, så fint med slike duse pasteller !!

Astrid Hemsydd sa...

Så masse fint du har laget siden jeg var innom sist! Har jo vært ute av bloggverdenen ganske lenge (og heller fordypet meg i tøybleier og bæretøy). Men nå er jeg forhåpentligvis tilbake!
Aviatrix lua fra Ravelry har oppskrift på engelsk ja, men den var lett å følge synes jeg! Engelske oppskrifter er egentlig bedre å lese enn norske synes jeg - når jeg endelig kom over den sperren!
Her er link til mønsteret:
http://www.ravelry.com/patterns/library/aviatrix-baby-hat

::Moia sa...

Kjempefine bukser og deilig stoff, du er jammen produktiv, flott å se:)

Johanna sa...

Så utruleg flink du er til å sy! For nokre flotte klær; og dei nydelege fargane!

UnePune sa...

Så utrolig deilige bukser! =D Blir i godt humør av dem

elin sa...

tusen takk for hyggelige kommentarer jenter!

astrid: takk for linken,denne må jeg teste!