lørdag 12. juni 2010

herlige mathilde-mor!

tantebarnet mitt Mathilde er ei herlig lita jente!Hun elsker å kle seg fint,og stilller villig opp for fotografen! Her er hun ute i en ny lillelilla buksedress i et nydelig lilla blomstrete stoff. Vaffelsøm øverst og strikk nederst.
Denne dressen er sydd i str 2 år. Sydde enda en lik i str 3 år til Emmeline-mor.
På den prøvde jeg litt annen vaffelsøm;annenhver linje i ulik bredde-bare for moro!
Disse dressene er til å spise opp,og ungene elsker dem! Tror det nærmer seg GAVEDRYSS her på bloggen snart,så følg med!!!!!!!!!!!!Kanskje blir du den heldige vinner av lillelillaklær.............følg med-følg med!!!



9 kommentarer:

Astrid Hemsydd sa...

Slutter meg til den! Herlig jente! Og utrolig deilige buksedreser du syr i fleng! Jeg bøyer meg i støvet atter en gang over din produktivitet! Hva slags maskin syr du på? Jeg skjønner at jeg må avansere litt på symaskinfronten foå å henge med her! Jeg har forsatt bare "vanlig" symaskin (og ikke en spesielt bra en heller..)

Liten og stilig sa...

Herlige buksedresser!! Flott med vaffelsøm øverst.Og selvfølgelig nydelig farge ;-)

jenny sa...

Så otroligt söt!

karinanna sa...

Det e bare så supersøtt - sikkert kjempegodt å gå i og.
Ha en fortsatt trivelig helg.

GRASRODA sa...

Kjempeflott dress Elin!!!!!!!!!
Og skjønn modell også:)
Takk for en koselig ettermiddag!
Klem

od Andulky sa...

Så söt!!!

SiriR sa...

Jepp du sa det, det er de søteste søteste dressene på de søteste søteste jentene!

Og gavedryss, så spennende!!

Cilipus sa...

Disse buksedressene er så søte, og herlige bilder da !!
Cecilie

salige lavendel sa...

Det var en skjønn jente og en virkelig nydelig buksedress!! Så flink du er til å sy!