torsdag 27. mai 2010

buksespesialisten-vær så god!

jeg lager mange balubabukser til store og små,skulle tro en ble lei............men de blir så ulike mange av de og jeg ivrer like mye etter å få ferdig enda en og en og en............!!!Har de siste dagene lagd balubabukser til voksne i str :32(xxs),34,36,38,40,42,i ulike stoffer og ribber,så det er lettere å finne seg den rette størrelsen hjemme i fred og ro,eller her hos meg! I dag har veska med de ulike buksene vært på vift ,og blitt funnet "for store,for små og heldigvis også akkurat passelig"

problemet nå er at jeg snart er tom for den mørke og lyse dongrien-de er jo helt perfekte på disse buksene på denne årstida! --også var de var helt tomme på ss........kanskje jeg rett og slett må se om de har på nett(lenge siden sist jeg bestilte på nett fra ss-hi hi-takket være ss-Kristiansand!)


5 kommentarer:

ADRIAN sa...

kunne gjerne tenkt meg en av de derre ja.....wenche

karinanna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
karinanna sa...

Tror jeg må prøve meg på noe lignende, ser veldig behaglig ut ...

Unknown sa...

så morsomt da! De virker så supre å ha på!

SiriR sa...

Oj, oj, oj, du er jo blitt rene bukse produsenten!!

God helg til deg:)