fredag 29. mai 2009

kyse og anorakk igjen.






Har lagd helt like kyser tidligere... vanskelig å treffe helt i størrelsen,men denne passet fint til Emmeline-mor.
Syns jentene er så søte med disse!Aurora begynner kanskje å bli litt stooor.........nei!hun kan ha slike denne sommeren også!!!Det er faktisk jeg som bestemmer!enn så lenge.......Mamma har strikket noen kjempe fine gule kjoler til jentene,og jeg ser for meg at disse passer fint til!!

Har prøvd meg på en anorakk til.Denne er i str 2 år til Aurora.Har brukt ribb rundt hetta,og syns det ble kjempe fint!Har et felt med ribb nederst på hetta framme,bare fordi jeg syns den så litt trang ut....Droppet lomme eller glidelås-enkelt og greit!og har brukt strikk på armer og nederst på anorakken.Stoffet er min favoritt:turiform.Har sydd en anorakk til Emmeline også i kveld og på den har jeg brukt ribb på armer og nederst på anorakken-den typen blir det flere av!Disse anorakkene er deilige nå som det er varmere i været:tynne,lette og myke!

2 kommentarer:

GRASRODA sa...

Så mye fint, igjen!Litt "trist" når jentene er så store at de ikke bruker kyser lengre! Savner det plagget en gang i blant:)
Jakkene ble jo supre! Jeg skal finne meg et egnet stoff snart, så kommer jeg å tigger om mønsteret en dag;)
God helg:)

SiriR sa...

Åh, så fin anorakken ble!! Smart med jersey foran også, lur ide.

Og kysene er kjempesøte:)