fredag 20. mars 2009

"......og hun sitter der enda!"

Aurora fant "ballkrakken mamma krikkt"med engang hun kom opp i stua i morges,og har hatt mange gode pauser på den i løpet av dagen!
Fikk sydd meg en pose/kurv til knekkebrødene i dag(har ikke orket tanken på slike poser etter det mislykkede isboksprosjektet........)
I kveld har Aurora og mamma sydd en liten kurv og ei minipute av kitty-stoffet-hun var storfornøyd!Fylte opp med alle de små lappe-kosedyra fra ikea.Har planer om å lage flere til henne, i ulike størrelser til å ha nips på rommet hennes-hun liker å rydde og sortere lola-jenta!

1 kommentar:

GRASRODA sa...

God kveld!! Utrolig hva du klarer å få gjort på hobbyfronten selv uten å ta natta i bruk slik jeg har lett for å gjøre hvis jeg blir for ivrig!!
Så stilig den puffen ble! Greit å få brukt opp litt garn ja!
Hvordan går det med bleieposene? Jeg har planer om å lage det jeg også, men er litt usikker på hvilken modell jeg skal lage.. det fins så mange varianter der ute i bloggverden:)I kveld skal jeg vaske ut av kjøleskapet, og så skal vi flytte det gamle ned i kjellerboden, og få inn et nytt på kjøkkenet:)Så de spørs om det blir noe sying på meg i kveld..
Vi snakkes!!