onsdag 4. februar 2009

min 1. plastsmekke og toalettmappe underveis........


I kveld har jeg sydd smekke av en del av "den vårlige"plastduken min!!
Det var en grei sak!Brukte Katvig-smekka som modell på mål og fasong,og kantet med lilla skråbånd på lomme og rundt hele smekka.Har ikke bestemt meg for om den skal ha trykk knapper eller borrelås.....ble for sent å tenke nå......

Ellers begynte jeg på ei toalettmappe i samme plastduk/stoff tidligere i dag,men er ikke blitt ferdig. Tok utgangspunkt i denne:



Den kjøpte jeg for flere år siden i Mandal,og har likt den kjempe godt,både farger og modell.
Den har stått å lengtet etter å stå modell lenge,men jeg har ikke hatt noe egna stoff,før inntil tidligere i dag da jeg gikk berserk på voksduken på bordet.........
Enkel og grei modell,som jeg overraskende så de hadde med i den nye s&s katalogen,som MiMa-Hilde tipset meg på bloggen i kveld......:
Hadde ikke noen passende glidlåser liggende,så resten for vi ta i morgen!!!Men dette var virkelig noe for meg!!!Det blir mange liknende framover,både smekker og toa-mapper-fine gaver!!!
Et annet lite prosjekt jeg vil prøve meg på:
De må jo være greie å ha dillogdall av alle slag i for liten og stor!!Men det for bli i morgen ,for nå roper senga på meg.................

Ingen kommentarer: