torsdag 9. august 2012

gult er kult mamma!!

jeg rydder stadig litt på syrommet,(mye å ta tak i der ja;)) og finner ofte nesten-ferdige prosjekter!!sånn som disse lilla vestene!! Husker jeg fant inspirasjon til disse på pickles.no. De er strikket i halvpatent!en morsom strikketeknikk som går raskt!!me like;) Vestene er i bomullsgarn, og passet perfekt på jentene!De ble superfornøyde og da jeg toppet vestene med GULE knapper, var det klart for hopp og dans!!! Baluba-skjørtene er også nye i sommer!småblomstrete og passe søte;) ""Gult er kult!!!""roper Emmeline-mor!

2 kommentarer:

Siren sa...

Herlighet, så skjønn jente! Og den vesten er så fin! Jeg strikket den selv en gang, men kastet den da jeg fant ut at jeg hadde strikket den i alt for liten størrelse, og felte av alt for stramt...:( Gult er kult ja! SÅ enig med Emmeline:)

karinanna sa...

Den ble kul ja -som alltid herlige plagg fra deg. Har forresten sydd litt barneklær til barnabarna mine i sommer, kjempeartig.