fredag 6. januar 2012

flere gaver;)



dette settet lagde jeg til ei jente som er blitt 11år!!og det satt som et skudd på henne!!
Fra før har hun lillelilla-ballongtunikaer i ulike farger og har likt de veldig godt! Derfor var det moro å bruke det samme mønsteret ,men gjøre det til et annet uttrykk likevel.
Har gjort noe ala det samme med en av mine ballongtunikaer-kommer på at jeg ikke har blogga om den redesignen ja!!Det skal vi få til en dag vi får tid !!

Tunikaen i et tynt lilla bomullsstoff, kantet med blonder nederst og med strikker på armene for rynkete effekt.
Tights i stripete lilla og hvit bomull, med stor hvit ribb som ikke syntes her på bilde.
TIPS:breie ribber i livet er utrolig deilig på tights generelt!Har tidligere sydd meg fleece tights til meg selv og mamma og da erfart det med breie ribber i livet, og nå har jeg sydd på noen på mine kjøpte også faktisk! Sitter bra på og sklir ikke ned.......og skjuler valker her og der;)hi hi hi

ha en strålende vinterdag!!

2 kommentarer:

Aina sa...

Kjempefint:)
Mathias sine bukser var også fine.....merker nok det ja at han skal bestemme selv hva han vil gå med.....
De er ganske så kresne her i hus også,og hver gang vi skal noe og jeg vil ha et ord med i laget når det gjelder klær....blir jeg nedstemt....:(

AlottesVerden sa...

Gosh så flink du er til å sy...
En helt nydelig tunika:)

Ha en fortsatt fin uke
Ann-Charlotte