søndag 11. desember 2011

::juletid er kjoletid::



elsker å ha god tid til å sette sammen og tenke ut ulike kombinasjoner på det jeg lager!!!Men god tid er ikke noe en har for mye av i disse småbarnsforeldretider........men jeg tror en har tid til det en vil likevel, og jeg tar meg tid til dette innimellom!! Det gjør at jeg kjenner at jeg henter nye krefter!!!sånn er det med gode hobbyer;))
Nå i tida fram mot jul er det moro å holde på med kjoler............en kan ikke ha for mange kjoler!!
Marikjolen er blitt min favoritt, og det er utrolig moro å lage ulike varianter av den!!
Denne er en litt annen fargekombinasjon enn det jeg har vært med på før til jenter.Spennende!! Jeg likte den godt,men jentene er ikke veldig happy;(det ble ikke rette farger for dem.
Men så lenge mamma får bestemme blir det sånn! Syns disse petrolfargene er så fine sammen med brunt.
Flere kjoler kommer;))

3 kommentarer:

englemor sa...

SÅ NYDELIG en kjole Elin!
Du er så flink!

Førjulsklem fra Hilde

LaLa`s Loft sa...

Skikkelig søt va den :) Hærlige farga, og lekker prinsesse.. Glede mæ sånn til å begynne å sy kjola igjen over jul :)

Heidi sa...

Kjempesøt julekjole!!