mandag 26. september 2011

om bukser og råsaft




hei hei!

blir ikke lei av bukser jeg!!og tydeligvis ikke dere heller,og det er moro!Det gir inspirasjon til videre jobbing!

har over en periode nå,bare jobbet med balubabuksene i barnestørrelser og voksenstørrelser.Gjort noen justeringer,men ikke av den store betydningen. Men for den som syr masse bukser,ser en stadig forbedringspotensialer,selv om det er ørsmått totalt sett;))men jeg kjenner at jeg liker det,når det fører til bedre resultater i mine øyne!!

nok om det!

Vi har tradisjonen tro hatt vår eplesaftlagingsdag på Rannestad!Det er moro og sosialt for store og små!!og i år var nesten alle mann alle representert!
Nytt i år var ei saft presse fra Puntervold. (FRUKTPRESSE I ALUMINIUM)Moro bare vi fikk den til!og kjempe godt med fersk presset saft da!!!!!det ble tom noen flasker med pæresaft og plommesaft denne ganga!veldig moro!Heldigvis var det fint vær slik at jobben kunne bli gjort ute-for det er litt gris underveis kan mann si;))
Nå står det mange liter å venter på å bli tappa i morgen-lurer på hvor mange liter det blir i år???blir spennende å se!!
Blir det eplesafting på deg i høst???



jeg ser at jeg ikke rekker å få lagt ut bilder av alle bukser jeg syr,men er det noe dere har lyst på ,så send meg en mail.Har noe liggende klar til sending,og kan ta noen bestillinger innimellom når det passer og jeg ser at jeg rekker det!!

Ingen kommentarer: