torsdag 4. august 2011




hei å hå!!!
Da har det blitt en laaaaang bloggpause her i huset!Syns det er noe befriende med alle slags pauser,og enda bedre å komme igang med det vante igjen;)

Pause fra sy-prosjekter er det til og med blitt!!!Men de siste ukene har jeg vært på"jobb" litt på sy-garasjeloftet og det kan mi lige!

Har endelig fått syddendel til meg selv igjen og fått testa ut litt ulike tanke-prosjekter som har surret rundt en stund-moro!

Først kommer noen av de dressene jeg har sydd i løpet av sommeren! Mine absolutt favoritter om dagene.Jeg har så og si levd i ulike varianter av disse SIFUA-dressene mine

i like;)

Denne første er i dus /støvet /frost rosa/lilla(vanskelig å beskrive fargen helt;)
med ribb oppe-en skikkelig dra-over bikinien -dress spør du meg!!Luftig og god!!

Den siste er en sommerhilsen til lille Leah-vår skjønne naboprinsesse.Den ble akkurat passe-puh-utrolig hvor fort de små nurkene vokser;)


4 kommentarer:

Singh sa...

Jättefina sommardressar, ser både fin och skön ut!

BirjitB sa...

Kjempe fine, den sifua dressen såg super god ut!:-)

I en Sving sa...

Så flotte sommerklær da :) De satt virkelig fint på og er jo så mye og gode.

Ha en flott helg :)

Anonym sa...

Leah har vært super fornøyd med soldressen, og Mamma likeså... Vi er heldige som har en så snill og god syvenn....Klem fra oss her nede