onsdag 22. juni 2011

o-herlige buksedresser:)



2 ganger like buksedresser til 2 søstre på 4 og 10 år.Syns jeg ser de hopper rundt i sommersola i disse!!!!!!!
Dette stoffet er bare herlige! Fant fort ut at jeg må lage noen sånne dresser til jentene mine også,men da med korte bein(har litt mange med lange bein etterhvert,så kan være greit å ha noen med kortere bein også:)

i kveld blir det buksedresser til voksne jeg holder på med!Moro det!
og i mårra skal jeg ha min egen sydag,mens jentene har sin siste dag i barnehagen før vi alle inntar ferie og fri:)spørs om ikke det blir en ny kort buksedress på meg også da!Herlige plagg om sommeren:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tuuusen takk Elin for herlige buksedresser:):) Jentene ble såå fornøyde:) Charlotte

BirjitB sa...

Kjempe fine buksedresser!:-)