tirsdag 3. mai 2011

haremsbukser i laaaange baner;)



disse buksene er mine favoritter!!herlig passform og behagelige på. Skikkelig sifua-som ei haremsbukse bør være:)

disse buksene er det mange som liker når de ser de på!Her er det lov med litt hofter og lår!!!og ribben i livet gjør de til en drøm å gå i,selv om pappan min syns det ser helt gruuuuusomt ut med den laaaange rompa-hi hi hi.
de ser jo noe daffe ut uten en kropp inni,og når en prøver å ta bilde av seg selv blir det ikke verdens beste bilder............ja ja!

jeg lager iallefall disse buksene nå framover! har endel bestillinger jeg må gjøre ,men kommer til å lage ferdige noen flere for salg og kan nok få tid til noen flere bestillinger tenker jeg- så har du lyst på ei SIFUA-bukse,så gi et hint om str og farge da vel-så ser vi hva vi rekker!

denne er iallefall min favoritt denne sommeren!Herlige farger i et lett og tynt stoff!
Har ei i str 36 til salgs-nøyaktig lik på denne!!

ha en strålende kveld:)

Ingen kommentarer: