mandag 23. mai 2011

bare ei veske:)




nå når jeg har flyttet syrommet og også fått ryddet litt i stoffene mine,finner jeg også halvferdige produkter ja............så nå prøver jeg å fullføre de istedenfor å legge de inn i hyllene igjen!
Denne veska er et produkt av dette prosjektet.
Svart og grått,men ribb i toppen og 2 halvlange hanker i svart lin stoff.
Er veldig glad i denne fasongen og kunne derfor ha ei i disse fargene:)

ellers driver jeg å fullfører endel bestillinger på SIFUA-bukser-skal prøve å vise noen av de jeg har laget i mårra:)

ha en herlig regn-og stormfull kveld:)

2 kommentarer:

ELLEMELL sa...

Så stilig den ble!

kjenner til sånne halvferdige prosjekter! flink du er til å gjøre dem ferdige... mine blir stort sett liggende!

ha en fin ukesstart!
klem ellemell

Unknown sa...

Den er kjempekul!! Det ligger en award på bloggen min til deg!