fredag 25. mars 2011

burdag,garn,reinsdyr og øyenstikker



jeg har hatt bursdag!!!ikke at det er så mye å skryte av men moro er det!!!jeg har tidligere nevnt at jeg kjøper kreative sysler og litteratur når jeg finner noe jeg ønsker meg,og samler det til gaveoverleveringer til meg fra ungene!!er ikke helt ærlig om jeg nekter for at jeg smugtitter litt innimellom........hi hi hi.Så her kommer noen av de kreative gavene til meg :
fikk helt hjertebank av en lilla sekk med herlige garnnøster fra drops...............sukk!for noen nyyyyydelige farger ,nøster og ikke minst mykhet!!Garn er godt for øynene å hvile på!!!
Fikk denne sekken av ungene pluss noen flere hobbybøker.........-har plenty fra før,men det finnes såååå mange fine og inspirerende -MÅ HA-bøker/hefter der ute!!!
Av min kjære mamma fikk jeg bl.a disse søte reinsdyrstrømpene!!De er jeg blitt veldig glad i!!Sendte henne dette bildet på mail for en tid tilbake som et hint om at jeg ønsket meg disse-og det virket!!!NYYYYYYYYdelige!!kunne hatt lue og votter også ser jeg ,og pute i samme mønster!!herlige farger og mønster!i like!!!

mønsteret er fra DROPS DESIGN


denne form 11 ballong tunikaen er overlevert mamman til ei venninne av meg!!Denne bestilte hun etter at venninna mi hadde fått sin i en litt mere lillafarge!Det er jo moro!Men de ble ikke helt like til slutt!Armene ble noe kortere(etter å ha testet det på mamma sin,syns jeg det fungerte vel så fint-og litt nettere nå mot sommeren!)
og selvfølgelig en liten frihåndsquiltet applikasjon bak-helt nede.Fin liten og overraskende detalj på en ellers stright tunika!og som alltid-kunne jeg hatt denne også selv. Dette stoffet er tungt og henger/faller veldig fint!

ønsker dere alle ei super fin helg!!

3 kommentarer:

Cilipus sa...

Gratulerer så mye med dagen !!
Og så fine gaver, alltid gøy med ny inspirasjon.
Klem

Therese W sa...

Gratulerer så mye :) så masse fint du fått :)

GRASRODA sa...

Hei på du:) Så fin tunika! Og den øyenstikkeren var jo bare søt!;)
Heldige deg da som har fått strømper! Tror Turid kunne gjøre god butikk på dem;)

God helg!
Klem