onsdag 26. januar 2011

absolutt ikke alt blir vellykket her i huset!og en kandidat til...


det ble ikke noe hekla juletreteppe hos oss likevel denne jula.............prosjektet mitt viste seg å ikke bli så vellykket som jeg drømte om:
for det første var det utrolig vanskelig å få det flatt og fint etterhvert som sirklene ble større og større,og det ble mye fram og tilbake i ringene for enten å øke opp eller ned på maskeantallet i de ulike sirklene-derfor også :tidkrevende...........
og til slutt men ikke minst ble det helt tomt for garnet........og ikke flere å oppdrive før nå.......
så da ble det ikke lett å få ferdig enten det var det ene eller det andre.Men flatt fikk jeg det tilslutt: dampet det lett og la det i strekk på teppet med nåler!
Men juleteppet ble det likevel: grå ullfilt!!!tok nøyaktig 5minutter å lage-vips ferdig!og ganske fint det også ja!(filt er så flott,trenger ikke sy i kantene for å unngå revning engang-me like!!!og kjempe fin struktur!!!
Har noe filt igjen og planlegger noen puter med store blå/grå knapper......time will show!

Så over til enda en liten nyyydelig kandidat:

Vida Athene i lillelilla julekjole!!



OPPFORDRING::::

har jo fått inn såååå mange koselige bilder av BARN i lillelillaklær,men ingen VOKSNE!!!!!!!!!!!!!
hadde vært moro å se noen av dere også!!!
Jeg gir dere 2 lodd i lillelillakavalkaden om dere sender inn bidrag her!!!!

ha en herlig dag!
her er det fridag for meg og jentene,og vi skal bake rundstykker;)

Ingen kommentarer: