søndag 12. september 2010

veskeuka mi er forbi!


Denne uka som nå er over,har vært mi største veskeproduksjon på lenge. Hele 5 vesker er blitt ferdigstilt og sendet avsted,gitt i gaver eller blitt igjen til meg! jeg liker å lage vesker,men kjenner at det er godt å gjøre litt forskjellig innimellom kanskje. Men når en blir hengende etter med bestillinger er det ingen utvei!
Har også hatt litt småtrøbbel med innstillingene på overlocken i det siste,noe som ikke akkurat er med på å jobbe raskere........men nå er den fikset,og jeg er blitt kjempe flink med å stille inn og det å tre de 4 ulike trådene! Man lærer så lenge man lever;))



denne prikkete i støvete lys grønn(jadegrønn heter det kanskje?) er til meg. jeg trengte virkelig noe nytt på veskefronten,og syns denne fargen er så herlig!Denne er foret med bruntbomullsstoff ,den har ingen innerlommer men en stor kokosknapp til å lukke den med.

Som dere ser: det går i prikker/dots, i herlige duse lilla,gråog jadefargetoner:)




denne grå med sirkler og kontrast i "greengate inspirert"småblomstretestoffet har jeg sydd 2 nesten like av, lagd på bestilling fra Pia! Syns det ble en herlig kombinasjon-litt crazy,men likevel rolig i fargene! spennende med nye ideer og sammensetninger.
Disse har likt stoff inni,med 2 store innerlommer og lukkes med store hvite plastikknapper. denne har også lang brei hank til å henge over vogna eller tversover.



Disse lilla med prikker har jeg sydd endel av tilsammen. mange som liker disse og vil derfor gjerne ha en! Denne ene er lagd på bestilling til Elisabeth som ville ha ei akkurat passe stor veske til/fra jobb, mens den andre er lagd som gave til søte Johanne(jentenes trillepike:) som hadde konfirmasjonsdag i dag-hurra!

så nå er det mange damer som kan flotte seg med nye lillelillavesker:))

4 kommentarer:

Synneve sa...

Så flotte vesker du har laga! Og så så mange! Eg vert heilt inspirert! Du er flink til å velge ut fine stoffer!

Tusen takk for kommentar på min blogg ;)

Unknown sa...

Så fine de er !

SiriR sa...

Kjempelekre vesker!
Liker fasongen på veskene dine:)

Pia sa...

Har fått flott veske i posten - tusen takk!