mandag 1. mars 2010

Velkommen Vida Athene!!!


I natt ble jeg tante til ei søt lita prinsesse Vida Athene!Syns det var et helt fantastisk nydelig navn til den søte lille!!!!!!Har vært på barsel-besøk i ettermiddag,og for et nydelig nurk.....utrolig at de er så små!!
Dette er ikke Vida Athene,men Ingrid-dukka til Aurora som er en flink og tålmodig modell:-)
Da jeg fikk melding om at nå var det seriøse rier pågang i går kveld,satte jeg meg med engang til med symaskinen min og durte i vei.........og da jeg bare hadde igjen å tre i strikk i blusen,fikk jeg melding om at "nå var jenta kommet!"vet ikke hvem som jobbet hardest :lillesøster eller jeg...hi,hi,hi
Prøvde å sy settet i ca 3 mnd,men se at det er nok større enn det....ellers er Vida bare så kjempe,kjempe liten......men en ting er iallefall helt sikkert:hun vokser nok snart inn i det!

11 kommentarer:

Cilipus sa...

Gratulerer så mye som tante. Og navnet var jo så fint:)
Veldig søtt sett du har laget, blir nok flere fine ting etterhvert til tantebarnet.
Cecilie

GRASRODA sa...

Gratulerer som tante igjen!!!Så koselig!!! Og så heldig ei lita tulle som har en slik dyktig syerske som tante da!! Kjempesøtt det settet!!!!!
Ha en god natt:) Klem

Astrid Hemsydd sa...

Herlig sett! Gratulerer med tanteungen!

Heidi sa...

Gratulere til Gunn Helen og Espen og gratulere til deg som har blitt tante!! Dette settet var helt fantastisk nydelig!!

Syserine sa...

Så fine klär! Syr du med skråbånd i halsringningen? Er det lettere enn å falle? Å få til skrå sömmonn kan jo väre ganske vanskelig synes jeg.

SiriR sa...

Gratulerer så masse!!
Imponert over at du sydde dette samtidig som føødselen var igang, hi, hi. Kjempesøtt sett:)

karinanna sa...

Nydelig sett igjen fra deg -du er jo superrask - og gratulerer som tante.
Ha en fin uke.

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!!
Nydelig sett til en liten baby:)

Ingvild´s lykke sa...

Gratulerer så mye med tante barnet:)Nydelig farge og et vakkert sett. Du lager utrolig masse fint:)

Grethes design sa...

Dette settet var bare SUPER FINT :-) Jeg syntes du er kjempe flink :-) Gratulerer så mye som tante igjen...
Hilsen Grethe

elin sa...

takker for alle hyggelige kommentarer;-)det gir ny energi!!!!!