torsdag 26. november 2009

strikke,strikke,strikke.......

Denne her jakka forelska jeg meg i med det samme jeg så den på denne bloggen her!Må visst bare få bestilt dette mønsteret,finner ikke noe liknende annet sted!!Men den er på engelsk og det kan jo være en utfordring for lille meg........kikket på youTube-lenken hennes også der hun forklarer hvordan en setter sammen det flettede feltet med resten-spennende!!!
Dette bildet er lånt fra 3prinser design-håper det er ok???;-)Denne dama er en reser på strikking og jeg er utrolig glad jeg fant disse luene her-pixielue med hals!Fantastisk praktiske,deilige og kul design på de!!Mønsteret finner du også her!
Skal få lagt ut bilde av mine pixie/alve-luer,gadd bare ikke å ta bilder og legge inn nå i kveld....Ha en kreativ kveld der ute;-)

4 kommentarer:

3prinser sa...

Nydelig jakke!! Nå fikk jeg lyst til å strikke en sånn...
Du det bildet hadde jeg lånt av meretes monstermønster, men det er sikkert ok. De luene blir så fine og så er de så raske å strikke :o)

Trude sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Bare koselig at du linker til mønsteret på lua. Morsomt at det er mange som liker den :o)

Lisali sa...

Hei:) Liker bloggen din. Har enda et tips å komme med:)En engelsk norsk strikkeordliste, veldig praktisk! : http://www.garnstudio.com/lang/no/ordliste.php Prøvde meg på noen engelske mønstre for en stund siden, og denne siden var super:) Lykke til!

Cilipus sa...

Får virkelig lyst til å strikke jeg også, når jeg ser slike fine plagg.
Men er ikke akkurat noen racer på strikking:)Ha en fin helg!!!