onsdag 18. november 2009

se!-den verper bleier!!!!


Takket være Noomi,ble denne til;-)Hun sendte meg en sms en dag for flere uker siden .....der hun lurte på om jeg kunne sy en slags bleie-dispenser!Hun holdt på å tilrettelegge stellebordet for 2 bleiebarn og ville ha noe til å henge opp fra stellebordet,så det ikke tok så mye av plassen-en slags gymbag eller noe liknende tenkte hun seg!Det var da denne "verperen" ble til og den er jo kjempe grei!!!Den tar maaaange bleier(på bildet har jeg en pakke med bleie nr 5 og enda er det masse ledig plass!)


"verperen" har ribb nederst,slik at det er lett å få ut bleier men vanskeligere å falle ut!Øverst har den anorakksnorer,slik at den er lett å åpne for å fylle på bleier og fordi snorene kan brukes til å henge den opp:f.eks på en knagg,over ei hylle eller som hos oss:i dusjkabinettet rett over stellebordet:-)Har du flere bleiebarn og flere typer bleier,er det jo greit med flere slike verpere etterhverandre!!Jeg for min del vil ha en hengende rett vedsiden av til vaskeklutene også!Så fikk jeg plutselig mer hylle og skuffeplass!!!Verperen er også fin når en evt skal på hytta/ferie,da kan en bare ta med seg hele verperen-full av bleier!!!Takk igjen for ideen Noomi!!!

9 kommentarer:

SiriR sa...

Så smart:) Kjekt å få ideer fra andre som blir så vellykket!!

Cilipus sa...

Denne var jo super, gøy med nye ideer:)

Barbros lille atelier sa...

Så lurt! Og den ble jo skikkelig stilig og!

::Moia sa...

Smart sak:)

Lisali sa...

Fantastisk ide! En slik en skal jeg jammen lage meg, så slipper jeg å snuble i bleiepakka hver eneste gang jeg skal inn på badet..

Sølvi sa...

'Oi så lurt:-) Den må jo være kjempegrei å ha med seg på hytteturer og slik også, så slipper man at bleiene flyter overalt.

Vibeke sa...

SÅ utrolig lurt! En av de bedre ideene jeg har sett på lenge :)

Spunk og boblemukk sa...

Så lurt! Hehe, det ser urkomisk ut med bleia på tur ut av hullet. Ser virkelig ut som den verper :D

Anonym sa...

Smart!Finnes ikke noe mer stusselig enn bleiepakker som står på ett hvert badegulv..sånn som he ri huset;)