fredag 10. juli 2009

nytt forsøk...................




Lagde tidligere 2 soldresser til to små jenter i samme stoff som her,men de ble altfor små begge to...........ikke alltid like lett med størrelser på gaver.Kjoler er enklere og kan passe lengre i str,derfor lagde jeg heller 2 solkjoler til dem i str 1/2 år og 2 år-håper virkelig at disse passer!

Mønster er det samme jeg har brukt til soldresser/kjoler tidligere.
Rosa bomullsStoff og skråbånd fra s&s


Disse kan også brukes til tunika eller topp når jentene vokser...................

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Superfina!!

Åse sa...

Hei, og takk for kommentaren i bloggen min! Synes du lager mye fint, så du ligger alerede i blogglista mi ;-)

Cilipus sa...

Kjempesøte kjoler. Veldig fine haremsbukser. Hadde lyst til å prøve på en til meg selv også men det er den tiden som ikke alltid strekker til, så jeg kjøpte meg en isteden:)

Anonym sa...

de var skjønne!

Spunk og boblemukk sa...

Jeg har en sommerhilsen til deg inne på bloggen min :)

Gekko sa...

Så söte!