mandag 8. juni 2009

stof2000 og harems-buksedress


Har vært på familie -og venne tur til Danmark i helga!Og da måtte jeg rekke innom en stoffbutikk iallefall,og da var det stof2000 som fikk besøk denne ganga!Kjempe fine og snille priser,fine stoffer og inspirerende katalog,her kommer jeg innom igjen!!Kjøpte noen meter bomullsstoffer og linstoffer og 100vis med meter av skråbånd i de lekreste farger!!Butikken midt i Ålborg var ikke veeeeldig stor,men innholdsrik!Minnet endel om stoff og stil,men litt andre stoffer og mønstre selvfølgelig,men skråbåndene var akkurat samme som fra ss....og annet utstyr hadde samme leverandør

Slike harems-bukserdresser hang i alle butikker i Danmark!Måtte bare ha ei,så kan vi lage flere av den!!!!Deilige plagg da!Kan brukes som ei skikkelig "sagge"haremsbukse med bredt liv ,som et ballongskjørt(med bein)eller som stroppeløs kort-buksedress om en vil!
......og for ikke å snakke om muligheten for å gå ut i spagat !!!!!!!!!!!!!!



4 kommentarer:

Cilipus sa...

Fikk litt lyst på en slik bukse:)Akkurat slike bukser jeg liker, kjempefin

SiriR sa...

Gleder meg til å se live bilder av deg i spagat med haremsbuksa på, hi, hi!!

Blir spennende å se hva du skal trylle fram av de nye stoffene, gleder meg:)

elin sa...

jeg tar deg på ordet-gled deg!!!!eller kanskje jeg ikke er så sprek lengre...........tror ikke det nei!:-)

får mekke isammen ei til Aurora tror jeg,tror de kan være litt tøffe på ungene!!og ikke vanskelige å lage-jeg prøver........(også skal jeg se hvor langt ut i spagat jeg kommer på vei til syrommet-hi-hi-hi!)

GRASRODA sa...

Velkommen hjem:)
Så gøy, masse nytt å sette saksa i!!
Jeg gleder meg til spagatbildene!!!

Jeg har vært i kr.sand i dag. Jeg fikk blant annet tak i et par meter stoff på 70% og noen fine stoffrester de hadde liggende på Åhlèns! Var innom Fretex i Sørlandsparken også, men der var det lite å finne.
Ha ein skjønn kveld!
Klem