mandag 11. mai 2009

enda en solhatt og ny fot til maskinen!



Har fikset litt på modellen fra igår og da ble den sånn!Syns den ser ut som den er litt i det korteste laget........ingen å prøve den på om kvelden typisk.............så vi får se imorgen igjen!

Har vært hos Marthas systue i dag!Ærendet var en kantstikkningsfot til maskinen!Etter inspirasjon fra Shamu og grasroda,måtte det bare investeres i denne!Spent som en unge,sydde jeg sammen denne solhatten med foten,og det var en drøm!!!!Denne er virkelig verdt pengene!Heretter blir det bare rette sømmer!!!

"Klar B kantstikkingsfot" heter denne foten fra husqvarna.Den kan reguleres flere hakk ved å flytte nåla der en vil ha den på kanten,langt inn eller ut!Genialt bra!!!Også er den gjennomsiktig,så det er lett å følge med der en syr-ja denne blir mye brukt framover kjenner jeg meg rett!Også måtte jeg jo bare ha noen nye bomullsstoffer hos Martha.......50% er jo ikke å forakte heller!
Siste bildet,er Emmeline ute i hatten jeg lagde i går og den satt som et skudd på hodet hennes-så der traff jeg med størrelsen!

Ingen kommentarer: