onsdag 29. april 2009

turkis regnbuebukse til Daniel 1 år


Denne buksa fikk Daniel til 1-års dagen sin som var 21 februar.......
bedre sent enn aldri,er et fint motto syns jeg!!!!Grunnmønsteret-størrelsen på denne buksa er 1 år,men med ribb i livet og på beina, ble den i største laget,selv til "gode og store"Daniel-venn(igjen:ikke lett med størrelse for tiden....jeg sliter litt der må jeg innrømme-derfor ble f.eks Daniels første gave-forsøk ikke gitt til han..........!)Buksa er sydd i myk babycord fra ss og regnbuejersey-ribb fra samme sted.På høyre lår er det sydd på 3 knapper fra fretex- fordi knapper og farger er gøy for unger og meg!!!
Ser for meg at dette kan bli ei grei barnehage -og lekebukse for Daniel mot høsten igjen................godt å ha noe å vokse inn i!!!!!





Ingen kommentarer: