fredag 3. april 2009

KING SIZE-veska mi.


Nå har jeg sydd ferdig ,sikkert en av verdens største ,dagiskasse!!!!Den er vrangsydd,med ensfarget sort stoff inni or 2-delt ytterstoff:tykt bomullsstoff fra jysk,gråmelert og svart -og hvit rutet.(den siste har je forøvrig brukt som duk til langbordet tidligere.....litt miljøbevisst er vi også-redesign er bra!!!
Målene er ca:90*75,fra bunn til øverst på hank er den ca 1 meter høy!!!Den henger som en slakt over en spisestuestol.....bare for å få litt følelsen av størrelsen-ja den er vanvittig stor!!!i morgen skal jeg finne ut hvor mange unger den rommer!!!!!!! Å ja-den er stoooooooooooor denne veska!!!!
Tanken med denne veska,var å bytte ut den store plast sekken fra ikea,som vi alltid fyller til randen med sengetøy/utstyr når vi er på reis!Tror denne nesten rommer dobbelt så masse-og det er jo genialt!En annen tng som er bra med denne er at en lett kan brette den utover og legge den flatt,og lett finne det en skal ha laaaaangt nedi den også!!!!!!!!!!Denne vet jeg kommer til å bli godt brukt,derfor sydde jeg med forsterkning(trippeltråd) langs alle sømmene!Moro med noe såååååååå overdimensjonert!

2 kommentarer:

GRASRODA sa...

Den var diger!!!!!!! Alt du kommer på å lage da:) Helt sikkert genialt å pakke i på tur ja:) Jeg holder på å sortere alle stoffene mine i korgene....og innser at jeg fremdeles ikke får plass til alt! Så nå må jeg bare produsere, og ikke investere i mer før haugen minker litt:)
God helg!

elin sa...

et tips til deg da: lag en slik king size eller 2 du også!!!!!!!!!!da går det noen meter!!!!!!!!!!og til slike sackn seat også,tror det varca 3 meter på den også.......jeg driver å hekler flere boler til kjoler,har nettoppsydd en ferdig med dongri skjørt til!den ble søt!
lykk til med ryddinga da!