fredag 30. januar 2009

før et putetrekk,nå........................



Jentene var bedre i dag og da måtte vi finne
på litt forskjellig:bake mini-muffins og kanel i
svingene,moppe gulv,dotrening for lola(etter 3
dammer,kom kubleia på igjen!)og litt sying.
Hadde noen tanker for et putetrekk liggende i skapet
og se hva det ble!!..........2 ulike bleieposer og 1/4
veske og enda er det en knapp og litt småstoff igjen....
-sånne prosjekter digger jeg!

Stelton -brødposen min gir meg inspirasjon til
mitt neste syprosjekt :nemlig brødpose. Fant et
mønster i familien-des-08 hos mamma,og et her:

2 kommentarer:

GRASRODA sa...

Takk for link til oppskriften på brødposen!! Jeg har sett en del av dem rundt på ulike nettsider, og hadde tenkt å sette den på "neste prosjekt lista mi"
Utrolig hva en kan få ut av et putetrekk da:) så god du er!
I dag er vi hjemme. Skulle egentlig vært i 30 årskalas til svigerinnen min og samboeren, men vi følte ikke Johannes var frisk nok til å ta av sted enda. Det er noe seige greier han har fått denne gangen. Har jo vært dårlig siden mandags ettermiddag.Han er bedre nå, men det har enda ikke sluppet helt taket.
Hanna er i 5 årsdag til naboen i dag,- pyntet i den hjemmelagde julekjolen. Og der er Marie også, i hjemmelaget tunika:) Koselig når jentene vi bruke det vi lager!!Bursdagsbarnet kom også i nydelig hjemmestrikket kjole. Du skal se det blir supermoderne med hjemmelagde klær fremover... :)
Ha en fin dag alle fem!

hildeh sa...

Ble ganske gira når jeg så at du hadde funnet oppskrift på brødpose. Greit å slippe å vente til jeg hadde fått bestilt det på s&s:-) Måtte jo bare opp på jysk og handle noe billig stoff som jeg kunne prøve meg på med en gang.Jeg må få en gjennomgang på hvordan du syr bleieveskene. Hadde vært veldig greit å ha istedetfor at de ligger og slenger i veska:-)