onsdag 21. mars 2012

bursdagspute til mamma;))



Da Emmeline og aurora fant ut at jeg hadde bursdag, ville de at jeg skulle få ei sånn kosepute som jeg har sydd til andre bursdagsbarn;))Det var jo sjarmerende syns jeg;))Og jeg spurte hva slags stoffer og farger det skulle være??Og de sa lilla med det samme,,,,,,,,og litt grønt!!Og dette ble resultatet!!Fin-fin -ikke sant???

her i hus lager vi en del puter når vi får tid!!!!!Jentene har nemlig fått for seg at de skal ha "en haug" med puter i kosekrokene sine på rommene!!!Så da har vi det på programmet når tida strekker til!!Og det liker vi jo:))

3 kommentarer:

Eli Kristin Magnussen sa...

Den som kunne trylle med symaskina slik som du! :) Utrolig mye flott du lager og så kjekt at jentene deltar også. Må innom å snike i salgsbloggen din, kanskje dukker det opp en liten bestilling der. Blir vel helst valgets kval, thi-hi!

Ha en fin dag! :)

Aina sa...

For noen omsorgsfulle jenter som tenker på mamman sin<3
Deilig med kosekroker fulle av puter ja....;) Vet ikke hvor du kjøper selve inner-puta, men de har noen avlange på Ikea til 25kr ......genial pris og greie innerputer....bare et lite tips ;)
Ha ei fiiiiin helg:)

elin sa...

Takk takk!kjempe flott hvis du sender meg en mail;)lettere å kommunisere ! Og Aina.:takk for det tipset!