tirsdag 7. februar 2012

stjerner og planer;)


En gutt jeg kjenner har bestilt bukse!Og han vet akkurat hva han liker og iallefall hva han ikke liker! Liker sånne "særinger"- spesielt hvis jeg kan hjelpe!!
Og her så det ut som om buksa gikk gjennom nåløyet!!Godkjent!!!

Vi har alle våre behov. Jeg foreksempel må alltid ha nye prosjekter å tenke på!!Kjenner at jeg liker det.Jeg har alltid mange baller i luften og ikke alle blir realisert, men jeg prøver;)Skulle nok ønske å fullføre før jeg begynner på noe nytt, men det er altfor mye som trigger der ute!!
Strikkeprosjeker har jeg mange av om dagene,finnes altfor masse fine garn og farger og prosjekter...........


2 kommentarer:

Solveig sa...

Superfin bukse!Denne buksen må jo alle pjokker like! Den ser veldig behagelig ut.

Jøsses... sa...

Herlig bukse! Søm går raskere enn strikk!! Men enig med deg i at det er alt for mye som frister å lage, dermed mange prosjekter liggende, i hvertfall hos meg ;-)
Fortsatt god uke!!