tirsdag 20. september 2011

lys i mørket-aksjonen.


det skrives at de er intressert i heklet og strikkede luer,skjerf votter.........og helst i ull!!
Dette er en nydelig måte å hjelpe litt for oss strikkeglade!!
Jwg har lyst å bidra med Arne og Carlos lue og skjerf!
Oppskriftene finner du her!Er du også med-så blir det enda litt varmere!!!

ellers vil jeg meddele at jeg sliter med blogginga for tida!Irriterende!Har i lang tid nå ikke kunnet kommentere på dere andres blogger,og nå klarer ikke pc å overføre bildene mine fra kamera...........hva skjer???jeg jobber med saken-men om noen har noen smarte tips er jeg overlykkelig for hjelp!

2 kommentarer:

OktoberLeaves sa...

For en fin aksjon og flott mønster fra Arne og Carlos. Jeg blir med og sprer ordet videre på min blogg :)
Jeg har også problemer med å kommentere, men hvis jeg kommenterer med navn/nettadresse istedet for google konto så går det fint :) Håper du finner løsning på problemen!

Fru Hetland sa...

Jeg har også irritert meg over å ikke kunne kommentere... Er nok en feil hos google siden flere har samme problem... Hmmm, gi et pip viss dere finner ut hvordan jeg kan fikse det!