onsdag 23. mars 2011

form 11- ballong-tunika-mor og datter



denne bestillinga er overlevert til vinneren av lillelilla kavalkaden 2010!
mor og datter i like tunikaer!i like!
har laget mange av disse i mørk grå babycordfløyel,men ikke med lange ribbarmer-så denne var ny!
alltid spennende å skulle finne like toner i ulike stoffer.......denne gangen ble det noe lysere ribb,men ved nærmere ettersyn ble det absolutt godtatt;))



på disse tunikaene har jeg lagd de fleste kantebånd selv,
for en artig liten detalj som gjør meg glad!
nå er det dårlig med det igjen,
så jeg planlegger en kantbånd kveld igjen snart;))
Har brukt 18mm kantbånd apparat på alle,men tenkte å prøve 25mm på noen også framover.Tror jeg kan få en fin tittekant i halsen bedre med deb som er bredere:))
en detalj som er herlig på ellers enkle plagg!





da driver jeg å lager på buksedresser med vaffelsøm igjen-perfekte framover mot vår og sommer;))

Ingen kommentarer: