onsdag 9. mars 2011

augusta 3år-HURRA-og litt reklame



Ei av de skjønne tantebarna mine, Augusta, blir 3 snart!HURRA!!!!
og vi var så heldige å bli med på selskapet da de var her!!!
Hadde en alvekjole i tankene til henne..............og da ble det til det!
fikk lyst å prøve den gammelrosa Hilco nicky-velouren ,kjøpt hos Tone på KREATIVE- en nettbutikk du burde se innom!!!!

denne var helt herlig!!
fargen og kvaliteten er etter min smak....mmmmmmmmmmmmmm:))

Da jeg og jentene mine,som forøvrig ofte er med når vi skal sy gaver,holdt på med denne,fikk jeg streng beskjed om at de ville ha akkurat helt like som Augusta!!!!!

så da klippet vi opp til det:2 i str 4år og 1 i str 3år
mønsteret er mitt eget etterhvert,samme som jeg har brukt på hettegenserne.






her kan du inn å se i KREATIVE nettbutikk!
masse nye varer er kommet!!


ellers er jeg vel kommet litt fram til at jeg må bremse litt på bestillinger framover!!Tiden strekker ikke til her i hus,og flere kunder må vente og vente og vente........og det er ikke en bra ting!
En annen grunn er at jeg rekker lite egne syting,noe som er kjempe dumt og det å ha tid til å desigene/lage egne ting som "danser"i hodet mitt!!!!
Kommer til å lage noe å legge ut for salg både her og på epla.no,ettersom det har vært veldig greit;))Da får jeg mindre press på meg-og jeg koser meg mye mer med å sy;)
Men: dere som allerede er inne med bestillinger,dere skal jeg prioritere!!men den lista er enda laaaaang,så jeg kan ikke love akkurat når det er klart for levering!!

håper dette er greit!Hvis det likevel skulle være noen som skulle ønske å ha varene til en spes. dato,er det bare å si fra,så ser vi hva vi kan få til!!!
ellers er det lov å komme med bestillinger,så ser jeg hva jeg får tid til!!
Jeg tar heller ikke spesialbestillinger.
Dvs at jeg kun syr for salg, klær jeg har laget før og som er velutprøvd i stoffer og størrelser;)-så var det også nevnt igjen-hvis noen skulle lure;))
mvh elin

2 kommentarer:

Cilipus sa...

Nydelig alvekjole !!
Og kjenner meg veldig igjen i at man kan miste litt av sygleden hvis man har for mye å gjøre.
Ha en fin kveld !
Klem

fru-jansen sa...

Så fin kjole du har sydd!
Og synes det er flott at du tar "kontroll" på sytiden din.
Jeg kjenner meg også igjen i det du skriver, og tenker at det er viktig å ta vare på gleden og friheten til å "få ut" det man har i hodet!
Masse lykke-til videre!