søndag 13. februar 2011

mere til de minste og 1.epla.no-salg



har blitt lite blogging i det siste.Dels fordi jeg har mange bestillinger jeg holder på med og "jeeesp" fordi jeg har vært utrolig trøtt den siste tida"jeeesp"men nå er det bedre og jeg er igang igjen!

har laget litt flere bukser til de minste,str 6mnd.Disse er geniale å gi i barselgave,så disse forsvinner like fort som jeg får sydd de!

Denne gangen ble det flere av disse i herlige duse farger............nusselige!



Ellers har jeg endelig hatt mitt 1.direkte -salg å epla-butikken min!!Moro det,så nå har jeg fått lagt ut litt mer der også!har tidligere hatt henvendelser fra kunder som har sett lillelilla der,men som ønsket andre størrelser,og derfor gjort en bestilling istedenfor direktesalg på epla.no-moro det også da!!

ønsker dere alle ei herlig og kreativ uke!

1 kommentar:

SiriR sa...

Veldig søte bukser, forstår at de er populære!
Og gøy med Epla salg, grattis:)