tirsdag 1. februar 2011

fleece til mamma og siste bidrag i kavalkaden!



mamma bestilte et fleecesett her tidligere:det skulle være i marineblå microfleece,ikke ha de laaaange hettene jeg ofte lager,og halvlange armer. Jeg testet som tidligere blogga en i brunt bomullsstoff først for¨å se om hun likte snittene........og det gjorde hun og denne ble til!
brune blomsterapplikasjoner bak på tunikaen(skulle i prinsippet være framme,men kom plutselig bak..............og det var artig det,så den forblir der!


Tightsen var det jeg som foreslo,istedenfor ei balubabukse til. Og den første jeg sydde ble noe liten til mamma ,men perfekt til meg!
at jeg ikke har kommet på det før!!!!!!!!!!!fantastisk deilig og varmt......hel skjønt faktisk!!flytta direkte inn i de!
tightsene har samme ribb i livet som balubabuksene,godt hold i de ja!!!



så over til det siste bloggebidraget i lillelillakavalkaden 2010:

Daniel og Simon i lillelilla:
mørkegrå balubabukser
lys dongri emilskjorter med mørkegrå detaljer
Er de ikke herlige???


vinneren av kavalkaden blogges litt senere i kveld!!

1 kommentar:

GRASRODA sa...

Du er best!! :)
Kjempefine klær i de siste innleggene Elin!
Klem fra Cathrine