søndag 2. januar 2011

nye hobbybøker til jul;)



Jeg har de siste årene lagt vekk endel hobbybøker jeg finner rundt omkring og som jeg ønsker meg, inn i boden i gavehylla fram til jul og bursdag. Dette fungerer kjempe bra som gaver fra ungene til meg;))jeg gleder meg vilt til å se og bli inspirert!!!
Denne var bare herlig!Heiv meg over vantene og luene ganske så fort!
Kjempe enkle og raske og ikke minst herlige!akkurat sånn æ lige det;))




CAPRIS
billig men svensk.............men det er ikke noe problem!flotte og forklarende bilder,gjør dette enkelt!
Har allerede fått flere venninner igang med småprosjekter fra denne boka;))moro!!!

idag har det vært den store vaske og strykedagen på nye stoffer her i hus!!så da nærmer det seg raskt klippedag for nye prosjekter;))æ lige!!!

4 kommentarer:

renate sa...

Så fine hansker og luer::)) Helt enig, hobbybøker er utrolig kjekke gaver:)

Randis side sa...

Godt nytt år til deg! :) Smart måte med gaver, da får du noe du ønsker deg :) Flotte hekleprodukter, de rosa i boka va jo jettesnygge ;)

fru-jansen sa...

He-he! Denne kjøpte jeg til meg selv da jeg bestilte julegaver til resten av slekta hos Capris...
Herlig bok, blir jo så glad av alle fargene!

Godt nyttår til deg! :o)

GOWRY sa...

Nøøj, hvor er de fine! Dejlig inspiration! :)