søndag 16. januar 2011

form ll og flere bidrag.......




Mitt nye merke!!!
Siden jeg syr mer og mer voksentøy og vesker og div. ........ville jeg ha et annet merke enn lillelilla til dette..........men ikke noe helt annet liksom.
Derfor ble det etter mange omganger form ll(lillelilla) og etter å ha tygget enda lengre på det,er det blitt form 11(tallet 11)

også over til 2 søte jenter i lillelilla klær:



Julia i lillelilla sett:
balubabukse i rød babycordfløyel og
aurorabluse i rødmønstrete stoff.






Elma Tiana i lillelilla:
buksedress i multifarget bomullsstoff.

takk til dere for søte bidrag i til lillelillakavalkaden 2010!

Fortsett å sende inn;))
Jeg gleder meg til å få inn enda flere bidrag!!!
Blir såååå glad for å se sånne flotte bilder av søte barn i lillelilla;))

Ingen kommentarer: