fredag 28. januar 2011

brune aurorabluser med ulike applikasjoner.......



det går i ulike applikasjoner om dagene!!liker det bedre og bedre,spesielt hvis det får litt "rufsete" utseende med litt råe kanter som er litt rakna liksom.
Prøvde å frihåndsquilte (den med den blomsten inni den rosa sirkelen),men det var sannelig ikke lett uten en sånn fot............så den står høyt på ønskelista ja!!
Ellers er jeg kjempe fornøyd med spraylimen som fester bitene før jeg applikerer dem fast! Gjør det enklere og lettere å få et fint resultat!
På den andre har jeg brukt den falske overlock sømmen rundt-sjarmerende det også egentlig!!

Disse blusene skal passe til de mørke brune cordfløyelsbuksene som jentene har fra før!Action bilder kommer!

kortere armer nå mot vår og sommer............drømme-drømme!




testa ut ei hekla korg i tykt ullgarn.....artig liten sak!!Gikk tom for garn,ser den trenger noen flere omganger-det kommer,det kommer!

herlig helg til dere alle;)

7 kommentarer:

Barbro sa...

Kjempe søte bluser!

Frihet sa...

Så fine!!

God helg!

Line sa...

Disse var bare kjempelekre! Så sjarmerende med applikasjonene på:) Er det lov å spørre hvor du har mønsteret fra?
Ha en riktig god helg!

Hilsen Line

renate sa...

Du lager bare lekre ting:)Imponert!!! Jeg har så lyst til å lære å bruke min maskin bedre, bruker bare en fot og noen få program. En idè å melde meg på kurs? Eller bare prøve meg frem selv?

Masse god helg til deg:)

MARIAHS sa...

De blusene var kjempe fine. Er det eget mønster? Nydelig stoff også

elin sa...

takker og bukker!!!
herlige ble de ja!
mønsteret er nok mitt eget,en blanding av alle mulige tanker og ideer etter å ha sydd x antall ulike bluser og kjoler!moro når en ender i å bli fornøyd med et mønster og bruker det om og om igjen;))

elin sa...

renate;
jeg har selv gått på noen intressante basis kurs,og det vil jeg virkelig anbefale!der lærer en så masse som er greit å kunne med det samme og om utstyr og div!en lett vei til bedre resultater tror jeg.men så er det såååå moro underveis etterhvert-learning by doing!!finnes så mange flotte føtter til maskinen,som gjør arbeidet enklere og proffere!
lykke til!!
lykke til!