lørdag 8. januar 2011

beige marikjoler;)



Disse marikjolene sydde jeg ei stund før jul med tanke på bruk i jula. Herlige beige toner i litt ulike stoffer og blonder. De er ikke helt like,men heller ikke helt ulike;)
me like!!!




ellers driver jeg å vasker på nye stoffer.Har kjøpt stoff som er sendt fra Voss:
tiljamiid design!
ta en titt inn på denne travle og dyktige 5barnsmamman i Voss!wow sier jeg bare!!
Starter i disse dager opp egen butikk i Voss sentrum og greier og greier.......

Fikk en koselig mail fra henne om at hun hadde begynt å selge noen søte bambusstoffer: velour og jersey!
Spennende tenkte jeg og sendte etter noen meter av lys lilla og lys brun. med i posten fikk jeg også prøver på de andre fargene hun hadde!Kjempe service!
(må si jeg liker å se og ta i stoffene, før jeg handler,så dette var bra!)
Mer om dette prosjektet en annen dag!!

3 kommentarer:

Tonje Wilhelmsen sa...

Nydelige, duse farger! Lekre kjoler!

Ha en fin helg!

GRASRODA sa...

Søte jenter i mammas fine kjoler! :) God helg:)

SiriR sa...

Nydelige jenter i nydelige kjoler!!