onsdag 1. desember 2010

om økologisk bomull og jersey


jeg fikk en hyggelig mail gjennom butikken min på epla.noom ei som lurte på om jeg sydde balubabuksene også i økologisk bomull?
økologisk bomull tenkte jeg..........har jo sett det har stått det på noe stoff jeg har kjøpt,men ikke tenkt så mye mer over det,enn at jeg kjøpte det fordi at jeg likte det,uansett økologisk eller ikke........
men iallefall:jeg kunne svare ja til spørsmålet hennes,fordi jeg hadde uten at jeg visste det,sydd noen soppebukser i økologisk jersey,men ikke bomull!men jersey var greit syns hun,og da ble det den med de grønne og blåe soppene hun ville ha!
Dette stoffet er jo veldig deilig på balubabuksene,helt tynt joggestoff-deilig og mykt!


ellers går salget på lillelilla-gjenbruk på finn.no så det suser!
Det var veldig moro!
Jeg fyller stadig på her,så følg med;))

Ingen kommentarer: