torsdag 18. november 2010

og det går i bukser igjen.............



Alle disse buksene sprader fornøyd rundt i lyngdalsområdet.Jeg må jo si jeg føler meg litt veldig priviligert som syr klær folk liker å ha på seg!Tenker mange ganger på"hva er det egentlig for noe skummelt jeg har begynt med..."men så er det så moro når kjøperne blir fornøyde også da-så blir det bare sånn!!!
sifua bukser med halvlange og lange bein,i bomull og dongri,høy og lav ribb i livet,alt etter hva kundene mine ønsker!jeg elsker disse buksene selv,akkurat nå går det mest i sifua-kordfløyel-herlig myk babyfløyel!




Disse balubabuksene ser ganske så like ut:sydd i mørkegrå babykord og har svarte ribber. Men den ene er gravidbukse,hvor livet er lavere framover.Det er da jeg tenker tilbake på da jeg gikk gravid......at ikke jeg sydde sånne til meg selv!!!kunne jo fått de akkurat passe ,passe til akkurat gravide-meg,for det var noe jeg sleit med å finne!!!sånn er det når en en gang var redd for å teste voksenklær......ikke bra!

ang bestilling:
så har jeg ikke anledning eller tid til å ta opp flere bestillinger idet hele tatt før etter jul.Beklager dette,men jeg har en jobb å gjøre med de allerede bestilte produktene før jeg kan ta meg en fortjent juleferie! Men det er selvfølgelig mulig å kjøpe ferdige lillelilla produkter fra lillelillashop,så langt det rekker;)

1 kommentar:

Cilipus sa...

De buksene ser bare supre ut.
Ha en fin fri dag med barna !!