onsdag 30. desember 2009

noen av julegavene i år-til neste år blir det flere!

Varme hjerter(med ris eller hvete) er populære og behagelige!Lagde 4 sånne til gaver denne jula:mi gravide lillesøster,mamma og pappa,svigers og Kristin.Så nå er det mange som kan slappe av med lavendellukt og varme over skuldrene framover!



4Små lillelilla-dukker med svart bakside i velur,og myk innmat.Noen med bjeller inni til de minste ungene og noen uten:Augusta,Mathilde,Aurora og Emmeline fikk disse i pakkene sine!




Fleece sett i rosa og svart.Balubabukse og smartistopp-deilig og varmt sett framover for Augusta(snart 2 år og rykende fersk storesøster til Brage!) på Hønefoss
Kjempe moro med en gutt til i familien!Gleder meg til å sy noe til det nye tantebarnet mitt!!!!!!!tankene jobber........

4 kommentarer:

frkmus.dk sa...

Godt nytår

Hilsen Gitte

Barbros lille atelier sa...

Så koselig med hjemmelagde gaver!

Ønsker deg et godt nytt og kreativt år!

Klem

Anonym sa...

Mye fint under juletreene i år ser jeg:)
Jeg må begynne myye tidligere neste år, kanskje med engang.......
Godt nyttår:)

Astrid Hemsydd sa...

Så masse herlige julegaver du har laget! Likte spesielt godt de risposene. Kjempefin gaveide! Det må jeg prøve meg på. Er de så enkle at jeg bare må finne ut av det, eller kunne du tenke deg å legg eut en tutorial med hvordan du gjør det?
Dessuten var begge jentesetta superskjønne! Utrolig fin farge på den rosa veluren..