onsdag 15. april 2009

dilla på buksedress ???????jeg.............????????


Buksedresser er deilige plagg,både bruksmessig og synsmessig spør du meg!Jeg er iallefall blitt helt hekta.........og har etter endel prøving og feiling kommet fram til noen jeg er fornøyd med og har gjort flere av dem
kan du si!
Rødt bomullsstoff med hvite prikker i ulike dimensjoner er brukt her.Stroppene er av rødt kantebånt,som er festet bak 4 røde knapper

På høyre bein har jeg applikert på to rundinger og en knapp på hver ,bare for moro!Gøy med knapper og lapper for unger!




2 kommentarer:

Cilipus sa...

Hei igjen!!
Buksedressen ble kjempefin morro å se litt andre løsninger enn de jeg har sydd.
Veldig morsomt med det prikkete stoffet og detaljene med knapper.
Nå er det bare å prøve mer.
Har akkurat begynt i ny jobb etter permisjon med minstemann så har litt å henge fingrene i om dagen, men får prøve å sy litt innimellom.

GRASRODA sa...

Så fiiiine de var!!!! Elsker det røde stoffet der, skikkelig glad-stoff!! Har du lagd en til Aurora også? Håper jentene er friske igjen:)
Jeg er omsider ferdig med selebuksa!! Skal ta et bilder av den når minsten våkner etter en liten høneblund:) Ha ei deilig deg i sola:)